-->

torstai 27. syyskuuta 2012

" If I Was Your Boyfriend"

Hämmennys oli suuri kun menin ihan piruuttaan testaamaan Justin Bieberin Someday -hajuvettä Stockmannilla.
Meillä kun ei Bieberistä kauheesti pidetä, niin ajattelin, että vitsinä testaan.

Hemmetti, tuoksuhan oli vaikka kuinka hyvä!
Ja siitähän tuli sitten kriisi, kun en tehokkaasta vinkumisesta huolimatta Bieberiä mukaani saanut.

Mutta nyt, nyt mä sain sen. OOH.


PakosarjaaPakosarjaa

PakosarjaaPakosarjaa


Pakosarjaa

Paskempi juttu oli sitten se, että bongasin Bieber-reissulla jonkun uuden Britney * -hajuveden, jossa on 2 tuoksua samassa pullossa. Alan EHKÄ haluta sitä seuraavaks.

Mä olen käynyt puolentoista viikon sisällä 2 kertaa Tigerissä.

Ensin Kampissa, koska mun oli pakko tutkia Kampin Tiger-tilanne sen jälkeen, kun serkkuni sanoi, ettei löytänyt Tigeriä sieltä.
Ja sitten Skanssissa, koska kaverini ilmoitti, että Skanssiin on avattu ihana, halpa krääsäkauppa nimeltä Tiger.
Kampin ostokset oli hyvin maltilliset, Skanssissa menikin sit hiukan toisin, mutta suurin osa tavaroista ei tullut mulle. En kai mä nyt sentään mikään ahne oo.... : D


* Britney Spears

2 kommenttia:

  1. Se ON hyvä tuoksu! Mun tytär haluais sen, mutta niin haluan minäkin. Ja molemille ei oo varaa ostaa :D

    VastaaPoista