-->

maanantai 28. tammikuuta 2013

Flow

Kosteusvahinkoremontin takia on tarvinnut olla enempi tai vähempi evakossa.
Kuivatus on yhä seinässä -torstaihin asti -, mutta kotiin piti jo palata.
Ja mitä havaitsinkaan.
Flow on mulle luontainen olotila.
Evakossa se ei toiminut, ei sitten mitenkään.
Olin vaan aivottomassa, tuottamattomassa tilassa päivästä toiseen.
Tänään ja eilen ideoita on putkahdellut runsaasti.
Eri asia on sitten tietty se, miten kauan muistan ne ja mitkä päätyy toteutukseen, mutta olotila on hyvä.
Ideointi ja luovien ratkaisujen keksiminen vaan on niin mua.
Yhden luovan idean toteutin jo eilen.
Tampereella oli hotellihuoneen vessassa koko seinän mittainen taso, johon oli upotettu käsienpesuallas ja siinä etupaneelissa oli kolo, johon oli upotettu sellainen kasvoliina"teline". Siis niitä papereita tuli seinästä.
Kuvakin mulla siitä on, jossain...
Musta se oli jotain mielettömän hienoa ja kadehdittavaa ja halusin sellaisen itsellekin.
Eilen sitten tajusin, että köyhän naisen versio siitä on kasvoliinapaketti kiinnitettynä karhuntarralla seinään.
Kelpaa, on tarpeeksi hieno mulle.

Yhden kauan sitten ideoidun projektin ehdin myös tässä kahden illan aikana toteuttaa.
Sain mummulasta ihanan jalkalampun jalan, mutta varjostin oli aikansa elänyt.
Päätin tehdä uuden, lasten kastemekkokankaan jämät käyttöön ja vähän Tuurista ostettua pitsiä somisteeksi.
Eilen lähetin kaverille viestin, että mäpäs ompelen täällä lampunvarjostinta käsin.
Tänään lähetin kaverille viestin, että mä valehtelin sulle eilen, mäpäs ompelen täällä v***n rumaa lampunvarjostinta käsin, nyt se on valmis ja v***n ruma.

No, kelvatkoon sekin, vaikka ei ihan niin mennyt ku suunnittelin....



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti