-->

tiistai 18. kesäkuuta 2013

Värikäs sukka

Eilen olen saanut kuulla, että jos lähetän kuvan paikasta, jossa olen, olen ottanut sen netistä.
Sain kuulla, että jos menen lapseni kanssa jonnekin, en oikeasti ole siellä, lapsi voi valehdella mun puolesta tai voin jättää lapsen yksin.
Jos kirjoitan viestiin, että nähtiin Haloo Helsingin kitarapojat kalja-alueella kun käveltiin siitä ohi, olen itse ollut kalja-alueella ja juonut.
Jos satun juttelemaan jossain vieressäni seisovan ihmisen kanssa ja vasta myöhemmin tajuan, että oho, se olikin ns. julkkis, niin mulle kerrotaan, että tuppaudun JATKUVASTI tilanteisiin, joissa vain odotan, että joku julkkis iskee mut.
Jos menen kaverin luokse yöksi, meillä on seksisuhde ja kaikenlisäksi en välttämättä edes ole sen luona, vaan harrastan irtosuhteita niin monen tyypin kanssa kuin vaan mahdollista on.
Jos sanon, että mulla on pari salaisuutta, jotka luotin SULLE, niin saan vastauksen, niin varmaan, kyllä noi asiat tietää kaikki muutkin.
Jos tiedän jotain, mistä toinen ei ole koskaan kuullutkaan, olen sekaisin enkä tiedä mistään mitään.
Sain myös kuulla, että kun olen ostanut 2 vuorokauden matkailijalipun, olen jo sitä ostaessa päättänyt, että olen paikanpäällä 2 yötä. Jakeluun ei mene se, että jos olen paikalla vaikka ma klo 14 ja tarkoitus on olla tiistai-iltaan asti, niin se 1 vuorokauden matkailijalippu ei ole voimassa kuin tiistai-iltapäivään, joten joka tapauksessa pitää valita se 2 vrk:n matkailijalippu, jos aikoo reissata tiistai-iltaan saakka.

Kun laitan kaverilleni sähköpostia, jossa kerron tunnoistani, minun pitäisi julkaista se "täällä mun netissä" ja sitten sen henkilön kaverit, jota asia koskee, saa lukea netistä, onko ko. henkilö sellainen.
Ko. henkilö kun ei tajua, että jokainen ihmissuhde on erilainen ja ei hän näytä kaikille niitä piirteitä, joita näyttää mulle.

Kun olen reissussa yhden yön pitempään kuin olin suunnitellut, koska kaikissa paikoissa ei ehditty käymään ja yöpaikka oli ja matkailijalippukin voimassa, niin minua ei oteta mukaan juhliin, joista on monta kuukautta puhuttu.

Juhlamekko ostettu, sopivat kengät ja asusteet hommattu ja hiukset värjätty.
Mutta juhliin en pääse.
Ja kun joku juhlissa kysyy, missä olen, he saavat vastauksen: " En ottanut sitä mukaan."

2 kommenttia:

  1. No mustalta sukalta tuo kyllä minusta kuulostaa:/ Ja ilkeältä,itsellänikin on komemusta kyseisenlaisista tyypeistä,ei vaan tajuu mitä ne tollasesta irti saa...

    Koitahan jaksaa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Kirsi. Ajattelin just, että kirjoitan aiheesta tavalla tai toisella vielä enemmän, jos se vaikka helpottais.
      Yhdelle hyvälle kaverille sanoin viikonloppuna, että en sais nyt "taantua" tän ahdistuksen takia, kun olis kuitenkin kotonakin asioita hoidettavana, ei saa jumittua pohtimaan tota asiaa... :/

      Poista