-->

torstai 3. toukokuuta 2012

Blooming

Kävelin äitin asunnolle. Ihmettelin, mistä ne pienet lehdet puihin on tullu, oonko mä ollu viikon sisätiloissa vai mitä...Kyllä mä eilen ulkona kävin, mut en näköjään puuosastolla.

Takaisin tullessa pienen sillan vieressä olevalla nurmikolla kiilteli jotain. Katoin mikä se oli, teki mieli ottaa kuva, mutta kävelin pois. Ja palasin takaisin ja otin sen kuvan. Teinit oli just tulossa koulusta ja ne vahtas, mutta mitä sitten.

Nurmikolla kasvoi karkkisydän.

Pakosarjaa

Pakosarjaa

4 kommenttia:

  1. Onpas herttainen kuva :))
    Joo, minustakin lehdet on tullut puihin yhdessä yössä.

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :) Niin mä ajattelin, että jos en kuvaa ota, niin kaduttaa, eikä toi varmaan kauaa nurmikolla saanut rauhassa kasvaa.

    VastaaPoista
  3. voih, mulle tuli tosta mieleen se huovutettu omena...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta? Erikoista. Mä en varmaan edes kehtaa myöntää, etten tällä hetkellä tiedä, missä hän on. Kyl se jossain täällä on, olohuoneessa varmaan. Mulla on sellainen olo, että se on kirjahyllyssä, mut kuka hullu pitää huovutettua omenaa kirjahyllyssä? Mä?

      Poista