-->

tiistai 31. heinäkuuta 2012

Tuliaistyttö

Mä olen saanu tuliaisia.
Ranskasta ja Ameriikasta.
Ja TYKSin synnytysosastolta.

Ranskan tuliaiset ansaitsin, kun kävin kastelemassa naapurin pihakukkia kun he oli matkoilla.
Ameriikan tuliaiset sain, kun kaveri lipsautti olevansa menossa Ameriikan kiertomatkalle ja mä olin heti aktiivisena kiljumassa, että mun lempilehti (ei tosin ole Olivian voittanutta) ilmestyy Ameriikassa, tuo, tuo, tuo!!!
Heinäkuun alussa sain lukuisia viestejä siitä, miten sitä lehteä ei löydy mistään. Tutkin netistä "where to buy" ja yritin avustaa projektissa. Jossain vaiheessa ne olen-etsinyt-sieltä-täältä-ja-tuolta-mutta-ei-löydy-viestit loppui. Ja sitten kaveri tuli takaisin Suomeen.
Mutta kuulkaas, kaveri oli ollut omatoiminen ja nyt mulla on taas uusi lempilehti.

Siis iik, miksei Suomessa ole mitään vastaavaa!!!


Kuvia kadehdittavaksi:

PakosarjaaPakosarjaa 
 Ranskasta sain "leivoksia", suklaata ja saippuan. Ai miten niin "onko toi leivospaketti auki". Ei tietenkään ole.... ;)

Pakosarjaa

Ja Ameriikasta sain hartaasti toivomani Flea Market Style -magazinen. IIKS!

Pakosarjaa

Pakosarjaa

Mutta kaveri oli vissiin aika kyllästynyt etsimään oikeaa lehtihyllyä ympäri Ameriikkaa ja oli sitten lehden löydyttyä napannut "siitä vierestä" tällaisen aarteen:
Flea Market Finds.
Toi on oikein sellainen pahvikantinen, hieno. 
Kyllä nyt kelpaa!

Pakosarjaa

Pakosarjaa

On se sitten ihanaa kun kaverit matkustaa! <3

Sukulainen on viime aikoina matkaillut vaikka missä, mutta se ei koskaan kerro meille matkoistaan eikä etenkään tuo tuliaisia. Tyly. Keväällä se oli käynyt Turkissa ja pari vuotta sitten Islannissa. 
Islannista olisin taatusti halunnut tuliaisia ja Turkistakin ehkä jotain, mausteita ainakin.

Mutta onneksi mulla on edes noi lehdet, ne todellakin teki mut onnelliseksi.
Ja en mä niitä tietty vielä lukenut ole, oon vasta plarannu nopeasti läpi.
Mä säästelen... :)


2 kommenttia:

  1. Mä joskus pyydän sukulaisilta uusia sisustuslehtiä ulkomailta, mutta tuo lehti on mulle uus tuttavuus. Pitää pistää korvan taa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin ton Flea Market Stylen tuolta Itkupillin blogista aikoinaan ja heti laitoin sukulaiselle Ameriikkaan viestiä, että et hei millään viittis... ;) Yhden numeron sain sitä kautta eli nyt mulla on kaksi. Ihania kuvia! Mun poikakin totesi, että on ihan äidin tyylinen lehti.

      Poista