-->

maanantai 17. syyskuuta 2012

Julkkisbingo

1. Mikko Herranen (se ei taaskaan nähnyt mua)
2. Jukka Rintala
3. Teuvo ja Niko

Teuvo jaksaa riemastuttaa aina. Nikon näin nyt ekaa kertaa.

Arvatkaa missä olin?
Tai no helppohan tää on, Habitaressa tietty. Mikko Herrasen näin tosin Mäkelänkadulla.

Mikko Herrasesta mun täytyy sanoa, että en oikein tykkää. Pidin siihen asti, kunnes hän netissä kehotti ihmisiä hyljeksimään niitä reppanoita, jotka kiusaa muita. Mä näen asian hiukan niin, että Herranen itse taisi nyt yllyttää kiusaamiseen, sitähän se syrjintä on, näinkin päin toteutettuna. Eikö?

Edit. Yllä oleva on luonnos parin päivän takaa.
Mutta eilen mä olin taas Habitaressa ja bongasin noi samat eli Jukka Rintalan ja Teuvon ja Nikon. Ja omg, Teuvo sanoi, että mä olen tutun näköinen. Sanoin, että joo, me tavattiin Karjurockissa. Teuvo muisti.
Mä oon NIIIIIIIIIN piireissä.

Kotona muistin, että ai niin, mun piti mennä katsomaan Miina Äkkijyrkkää ja Ristomatti Ratiaa, koska onhan hän kuitenkin toisen vanhempani pikkuserkku. Mut mä jotenki taas vaan unohdin.
Mut kahvion appelsiinijuustokakku oli taivaallista ja mä sain ihanan pinkin veitsen ja Magisson juustoveitsen ja jotain muutakin. Mut nyt mulla on ainakin Deko-lehden suosittelema parisuhde. :)

Lopuks käytiin vielä Itäkeskuksessa syömässä ja vaikka kuinka vinguin, en saanut ihanaa Justin Bieber-hajuvettä, höh.
Ai niin, aamu alkoi Valtterista. Ihanaa. Taidan seuraavaksi kertoa siitä, mitä sieltä löytyi. Nyt meen tutkimaan mitä vaatehuoneesta löytyy. Ahdistaa jo valmiiksi. ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti