-->

torstai 4. heinäkuuta 2013

Kännykkäoperaattorin asiakaspalveluhenkilö tässä hei

Kävipä niin, että kun äiti sai aivoverenvuodon niin maksoin vahingossa yhden kännykkälaskun väärällä viitenumerolla.
Siis kun nettipankkiin saa tallennettua usein käytetyn tahon tiedot valmiiksi, ettei tarvitse aina niitä uudestaan näpytellä.
Osuuspankilla tämä toimi niin, että kone tallentaa automaattisesti myös sen viitenumeron, joka on/oli siinä laskussa, joka on tietoihin tallennettu.
Minulla on ollut Radiolinjan, nykyään Elisan liittymä 16, ehkä jopa 17 vuotta.
Kun äiti sai aivoinfarktin ja makasi teholla, maksoin kännykkälaskua nettipankissa niin, että ehdin hyväksyä maksun ennenkuin tajusin, että viitenumero oli väärä.
Maksu lähti ja otin heti yhteyttä Elisaan, että nyt meni väärällä viitenumerolla.
Maksu oltiin etsitty ja kuitattu oikeaksi, mutta viivästysmaksua tuli 5 e.
En sitä hyväksynyt, mutta Elisalla ei suostuttu olemaan inhimillisiä, vaan maksu roikkuu yhä mukana, on kuulemma aiheellinen.
Olen ottanut yhteyttä laskutukseen, ei syytä inhimillisyyteen, oma vikasi, huolehdi maksutiedot oikeiksi, vaikka äitisi olisi missä kunnossa ja sinulla muuta ajateltavaa.
Selitin, että ei ole oma vika, jos kone tallentaa automaattisesti jonkun viitenumeron, yleensä ne vaihtuu laskuissa ja olen aina tähän asti sen muistanut vaihtaa.
Olen jopa kertonut sen viitenumeron, joka minulla koneella on, kun väittivät, että aina on laskussa sama viitenumero.

Olen syytänyt puhelimen suurkuluttajana ko. firmalle varmasti tämän asiakkuuden aikana tuhansia euroja, summa voi olla jopa reilut 10 000 euroa.
Mutta ei, 5 e on firmalle niin suuri asia, että ihan sama onko äidillä sairaus, itsellä huolia, ihan mitä vaan.
Elisa tarvitsee sen 5 euroa, mutta ei tätä asiakasta enää.
Toivotin kiukkuisena asiakaspalveluun aivoverenvuotoja, jotta tietäisivät, että siinä tilanteessa ei ihan ekana ole mielessä joku viitenumero.
Lupasin myös kertoa uudelle matkapuhelinoperaattorilleni, millaista palvelua Elisalta sain ja miksi haluan operaattoria vaihtaa.


2 kommenttia:

  1. Tollainen pistää vihaksi! Mä yleensäkin vihaan ihan kaikkia operaattoreita kautta maan. Mutku niitä on pakko käyttää. Ääh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mites olis vanha kunnon jugurttipurkkipuhelin?
      Ja sit kun ne paskaoperaattorit ei edes toimi, viime viikolla kun täällä oli torilla 13 000 ihmistä katsomassa Cheekiä, niin viestit ei edes lähteneet matkaan ja sama on edessä viikonloppuna Ruisrockissa. Parhaimmillaan siellä on viesti tullut perille 4 tunnin viiveellä. Sovi siinä sitten treffejä tuttujen ja sukulaisten kanssa tietylle keikalle... argh.

      Poista