-->

lauantai 29. elokuuta 2020

2020

Tästä vuodesta tuli kummallinen.

Alkuvuodesta olin tapaamisessa, jossa kuulin, että tapaamisen toinen osapuoli oli juuri tullut Saariselältä. Järkytyin ja totesin, että sun olis pitänyt kertoa aiemmin. Sain osakseni vähättelyä ja kommentin: "Ei se tänne tule".

Muutamaa viikkoa myöhemmin alkoi rajoitukset - ja hamstraaminen.

Vaikka oma reaktioni Saariselästä kuultuani olikin lähinnä "draamailua", silloisen tapaamisen toinen osapuoli sanoi myöhemmin, että näköjään olin aavistanut aika hyvin mitä on tulossa.

No, aavistiko kukaan oikeasti mitään sellaista, mitä lopulta näiden kuluneiden kuukausien aikana on tapahtunut.


Muitakin omituisia asioita tähän vuoteen on mahtunut.

Ensin tuntui siltä, että kesää ei tule ollenkaan ja sitten, koska suurin osa kesää normaalisti rytmittävistä tapahtumista peruttiin, tuntuikin siltä, että kesä meni jotenkin huomaamatta ohi.

Heinäkuussa tapasin henkilön, jonka kanssa on viestitelty parisen vuotta. Eikä sekään tapaaminen oikein mihinkään johtanut.

Elokuun alussa olin pienillä festareilla ja livemusiikki tuntui hyvältä. Tuntui siltä, että just täällä mun nyt pitääkin olla. 


Kirjaprojektikin kuivui tämän vuoden osalta kasaan. En ole lukenut juuri mitään. Tällä viikolla sattui olemaan pieni kirjatapahtuma, josta löysin muutaman kirjan, joita olen etsinyt.

Tämän johdosta tuli taas kaverin kanssa viestiteltyä siitä, miten ihan oikeasti pitäisi lukea.

Ja taas aloitin, saa nähdä kauanko innostus kestää.

Nyt on loppusuoralla Anna-Leena Härkösen "Kenraaliharjoitus". Vaikuttaa hyvältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti